Особлива роль у системі інклюзивного навчання належить психологу

Інклюзивно-ресурсний центр провів зустріч з психологами закладів дошкільної та загальної середньої освіти. Дедалі частіше до закладів загальної середньої освіти та дошкільної освіти приходять діти з особливими освітніми потребами, і питання їх супроводу — на перетині функцій багатьох спеціалістів, кожен із яких діє в межах своєї компетенції. Беззаперечно, активним і незамінним учасником цього процесу є практичний психолог. Директор інклюзивно-ресурсного центру Борис Н.П. ознайомила присутніх з організацією роботи центру, особливостями проведення комплексної оцінки психолого-педагогічного розвитку дитини. Присутні обговорили ряд проблемних питань, які виникають в роботі психологів в закладах освіти, акцентувалася увага на необхідності підвищення кваліфікації працівників психологічної служби, які беруть участь в організації інклюзивного навчання, наданні консультативно-методичної допомоги у роботі з особливими дітьми та їх батьками. Директор Борис Н.П. подякувала психологам за змістовну зустріч, яка стала початком спільної взаємодії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками.

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр»

Кiлькiсть переглядiв: 219

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.