Національно-патріотичне виховання на уроках історії

Актуальним питанням навчально-виховного процесу у сучасній школі є національно-патріотичне виховання. Велика роль у формуванні ідеології патріотизму у молодого покоління належить урокам історії та виховним позакласним заходам з історії. Як писав Олександр Довженко: «Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців». Саме тому, вчитель історії засобами свого предмета має можливість виховувати на своїх уроках юного патріота, формувати патріотичні почуття і переконання на історичних прикладах. Під час семінару-практикуму вчителів історії, що проводився на базі ЗОШ №3, був представлений досвід роботи педагогічного колективу ЗОШ №3 та вчителів історії з теми «Національно-патріотичне виховання на уроках історії». Всіх присутніх вразив урок пам’яті «Бабин Яр: без права на забуття!», що підготував та проводив із десятикласниками Музичук О.П., досвідчений учитель історії. Логічним продовженням теми був урок з історії України в 11 класі «Завершення війни». Використання документів, спогадів, кіно- і фотоматеріалів створили на уроках відповідну емоційну атмосферу, нагадали про страшні випробування, що випали на долю нашої держави.

Не менш важливим завданням щодо національно-патріотичного виховання школярів є впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах предмета «Історія рідного краю». Досвідом роботи у цьому напрямку поділився з колегами Дорошенко А.О., учитель історії ЗОШ №3.

На завершення семінару Андрійчук О.Л., голова ММО вчителів історії, наголосила, що важливо не тільки пам’ятати та вивчати події минулих століть, а й брати активну участь у розбудові країни, залучивши учнів до роботи в нині діючому проекті «Відкривай Україну. Стань супер-героєм – зміни своє місто». Суть патріотизму розкривається в умінні жити інтересами свого народу, рідного краю, власної держави.

Світлана Бондарчук, методист ІМЦ
Кiлькiсть переглядiв: 212

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.